Κέντρο Εξατομικευμένης Διατροφής και Διατροφικής Εκπαίδευσης

your holistic way to nutrition...

Γειά σας,

είμαστε η Αδαμαντία και η Έλενα και σας καλωσορίζουμε στον ιστότοπό μας!

Ας ταξιδέψουμε μαζί προς τη θρέψη και την ισορροπία με όχημα τις αρχές της ενσυνείδητης διατροφής. Αυτό θα πει Mindfoodness! Ξεκινάμε;

arxiki σελιδα

The facts

0 δισεκατομμύρια
άνθρωποι στον κόσμο είναι υπέρβαροι
0 εκατομμύρια
από αυτούς είναι παχύσαρκοι
μόνο το 0 %
των ανθρώπων που βρίσκονται σε διαδικασία απώλειας βάρους, πετυχαίνουν την επιθυμητή απώλεια και διατήρηση του βάρους τους

Τι μας κάνει να ξεχωρίζουμε;

Διατροφικη εκπαιδευση

Διατροφική
Εκπαίδευση

Η διατροφική συμπεριφορά διαμορφώνεται σε πολύ νεαρή ηλικία και έκτοτε είναι δύσκολο να αλλάξει. Παρόλα αυτά, στο Mindfoodness πιστεύουμε οτι η γνώση έχει τη δύναμη να επιφέρει σημαντικές αλλαγές.

Για το λόγο αυτό εστιάζουμε στην ενημέρωση μέσα από μία ψυχοεκαιδευτική προσέγγιση, με στόχο να έχει κανείς όλα τα εφόδια για να κάνει στοχευμένες και συνειδητές διατροφικές επιλογές.

Επιστημονική προσεγγιση

Επιστημονική
προσέγγιση

 Η επιστημονική γνώση είναι το Α και το Ω στη δουλειά μας. Μαζί θα κάνουμε όλες τις απαραίτητες σωματομετρικές αναλύσεις για να αξιολογήσουμε την κατάσταση θρέψης, τον βασικό μεταβολισμό και τις εξατομικευμένες διατροφικές σου ανάγκες.

Οι παρεμβάσεις μας έχουν πάντα ως βάση τις πιο πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις στον τομέα της Διατροφής και Διαιτολογίας.

Mindful
Eating

Στο Mindfoodness ένας από τους βασικότερους στόχους μας είναι να διαδώσουμε τις τεχνικές του mindful eating. 

Έτσι, κάθε συνεδρία εστιάζει αποκλειστικά σε εσένα, δίνοντάς σου χώρο και χρόνο για να μάθεις, να εξερευνήσεις και να εξελιχθείς. Με τον τρόπο αυτό οι υγιεινές συνήθειες γίνονται πανεύκολα ο νέος τρόπος ζωής σου.

Τα πιο πρόσφατα άρθρα

Συχνά μας ρωτάτε...

Εάν έχεις κάποια ερώτηση που μας έχουν κάνει άλλοι πριν από εσένα τότε είναι πολύ πιθανό να βρεις την απάντηση εδώ.

Διαφορετικά επικοινώνησε μαζί μας.

Θα χαρούμε πολύ να σε ακούσουμε ή να σε διαβάσουμε!

Στο Μindfoodness η λιπομέτρηση γίνεται με τη μέθοδο της Βιοηλεκτρικής Εμπέδησης (ΒΙΑ), η οποία είναι γενικά μια ασφαλής και αξιόπιστη μέθοδος. Επιπλέον, διαθέτουμε δερματοπτυχόμετρο για τη μέτρηση του υποδόριου λίπους.

Προσοχή! Δεν θα πρέπει να κάνετε λιπομέτρηση με τη μέθοδο ΒΙΑ εαν:

  • είστε έγκυος 
  • έχετε τοποθετημένο βηματοδότη
  • φέρετε λάμα ή άλλου είδους μεταλλική επιφάνεια στο σώμα σας.

Δεν υπάρχει μία Δίαιτα που να είναι κατάλληλη για όλους.

Οι διατροφικές μας ανάγκες επηρεάζονται από:

  • το φύλο
  • την ηλικία
  • τον τρόπο ζωής
  • τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας
  • την κατάσταση της υγείας κ.ά.

Στο Mindfoodness δεν χρησιμοποιούμε “Επώνυμες Δίαιτες”, αλλά σχεδιάζουμε Εξατομικευμένα Προγράμματα Διατροφής. Η καλύτερη δίαιτα, λοιπόν, είναι αυτή που σχεδιάστηκε για εσένα από ειδικούς και είναι αυστηρά προσαρμοσμένη στις ατομικές σου ανάγκες. 

Είναι γεγονός ότι πολλοί άνρωποι ενδιαφέρονται για την εμφάνιση τους λίγο παραπάνω το καλοκαίρι. Παρόλα αυτά δεν είναι υγιές να ενισχύουμε μία τέτοια αντίληψη.

Η υγεία και η καλή φυσική κατάσταση είναι ζητήματα, που θα πρέπει να μας απασχολούν καθόλη τη διάρκεια του έτους και όχι λίγο πριν το καλοκαίρι.

Στο Μindfoodness σε εκπαιδεύουμε ώστε να αποκτήσεις τις διατροφικές συνήθεις που θα  σε κάνουν να αισθάνεσαι όμορφα με το σώμα σου όλες τις εποχές του χρόνου!

Στο Mindfoodness αναλαμβάνουμε περιστατικά εξ’ αποστάσεως όταν οι συνθήκες το επιβάλλουν.

Επικοινωνήστε μαζί μας για να μάθετε περισσότερα για τις εξ’ αποστάσεως συνεδρίες και να κλείσετε το ραντεβού σας άμεσα.

Είναι μύθος ότι η απώλεια βάρους πάει πακέτο με τα άνοστα φαγητά. Η εξατομικευμένη παρέμβαση εστιάζει σε εσένα, στις ανάγκες σου και στον μέχρι τώρα τρόπο διατροφής σου.

Καμία Δίαιτα δεν περιλαμβάνει νερόβραστα φαγητά, εαν εσύ δεν το θέλεις. Σκοπός μας είναι να έχεις ορατά αποτελέσματα και οι αλλαγές στη διατροφική συμπεριφορά (όπου αυτό χρειάζεται) να γίνονται σταδιακά και ομαλά, ώστε να γίνουν συνήθειες για μια ζωή.

Ακούγεται εύκολο αλλά δεν είναι. Η πρόσληψη βάρους μπορεί να είναι εξίσου δύσκολη με την απώλεια.

Στις περιπτώσεις που ένα άτομο έχει πολύ χαμηλό βάρος θα πρέπει να εξεταστούν και άλλοι παράγοντες υγείας και φυσικά να σχεδιαστεί ένα εξατομικευμένο διαιτολόγιο σε συνδυασμό (κατά περίπτωση) με φυσική δραστηριότητα.

Η συστηματική παρακολούθηση από ειδικό παίζει και εδώ σημαντικό ρόλο, όπως και στην περίπτωση της απώλειας βάρους.

Τι είπαν όσοι μας εμπιστεύθηκαν